عمو جواد

یادداشت‌های پراکنده‌ی جواد رجبی

عمو جواد

یادداشت‌های پراکنده‌ی جواد رجبی

در نقطه‌ی تلاقی پوچیّ و بی‌کسی 

اینجا نشسته‌ام. 

بیهوده عقل در پی برهان بودن است 

من خالی‌ام ز بود. 

بیهوده سیل سفیران دوستی 

از چشم  

       این وزارت امور خارجه‌ام می‌شود گسیل 

تحریم مطلقم. 

 


 

به نظر شما این کار نیمه ‌تمام است؟ 

به اینجا که رسیدم دو کشش متضاد یکی برای ادامه کار و دیگری خودداری از زیاده گویی در خود احساس می‌کردم. راهنمایی‌ام کنید لطفا.

نظرات 10 + ارسال نظر
مرسده دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ق.ظ http://navas236.blogfa.con

سلام. به سلامتی. تحریم مطلق بودن از نبودن که خیلی بهتره.
تحریم و مطلق به ذات ، ختم موضوع رو تداعی می کنند. اما باید دید چقدر حرف دیگه برای گفتن باقی مونده. اگه مونده که حیفِ گفته نشه! مثلا شاید بشه بین خطوط جاشون داد. به هر حال من احساس کردم قصه تموم نشده حتی اگر کلمه تموم شده باشه!
خوب شد که برگشتی.

علی زعفرانلو چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ب.ظ

سالللللللللللللللللللللللللم
چطوری عمو!
خوش اومدی پهلوون!
والا این سوال سختیه عمو!
به نظر می رسه گفتن از نگفتن بهتر باشه و رفتن از نرفتن!
اما اینم در نظر داشته باش که برد بلاگ چقدره و بینندگانش کیان!

حمید رضا ربانی شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ق.ظ

بودن به از نبود شدن خاصه در بهار....نازلی سخن بگو.
سلام.

لاله شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ق.ظ http://laleh875.blogfa.com

سلام عمو جواد

مرسی که اومدید ...

حیف که شنبه نبودید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ

به من یاد میدی چطور وبلاگ میسازن .............لطفآ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ

به من یاد میدی چطور وبلاگ میسازن .............لطفآ

جلال رجبی شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ق.ظ

سلام آقای رجبی
ممنون که به وبلاگ ما سر زدید. من هم شما را به خاطر دارم و البته نمیدانستم اهل شعر و ادب هستید. هرجا هستید خوش باشید.

مریم دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ http://parvaz-ta-benahayat.blogfa.com

سلام ممنون از اینکه ازم نه از وبلاگم تعریف کردین
خوشحال میشم بازم نوشته هام براتون چشم نوازی کنه.....

من یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام اخوی

تازه یادم اومدت مرد چه مرد خسته ای بودی
دلم تنگ شد برات

درویش کوله به دوش چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ب.ظ http://koolekashkool.blogfa.com

چه وبلاگ جالبی دارید. یه جوریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد