عمو جواد

یادداشت‌های پراکنده‌ی جواد رجبی

عمو جواد

یادداشت‌های پراکنده‌ی جواد رجبی

غر‌یبه‌پرستی

من یه عمره اینجوریم ؛

اگه با کسی تازه سلام و علیک پیدا کرده باشم ٬ کلی بهش حال می‌دم . تحویلش می‌گیرم - سعی می‌کنم باهاش هم صحبت شم - بیرون مهمونش می‌کنم - دعوتش می‌کنم خونه‌ام - از مسایل خصوصی خودم واسش می‌گم تا حالیش شه بهش اعتماد دارم - حرفاشو دقیق گوش می‌دم و با نظراتش همراه می‌شم - واسه مشکلاتش دل می‌سوزونم - اگه احیانا خطایی کنه راحت ازش می‌گذرم چون اصلا توقعی ازش ندارم - و .........

همه‌ی این کارها رو انجام می‌دم تا اون یکی از نزدیکانم بشه .

یکی از همون‌هایی که ازشون توقعات جورواجور دارم - از کمترین اشتباهشون نمی‌گذرم - حوصله‌ی حرفای تکراری‌شون رو ندارم و ..............

من یه غر‌یبه‌پرستم ! شما چی ؟
نظرات 5 + ارسال نظر
دیووووووونه خودتی جمعه 2 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:24 ب.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

روزی که به دنیا اومدی داشت بارون می اومد ولی هوا ابری نبود

اون روز فرشته ها داشتن از اون بالا گریه میکردن

میدونی چرا؟

پویا جمعه 2 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:09 ب.ظ http://puya.blogsky.com

شما خصوصیت آدم‌ها رو دارین!

مهم نیست یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام عزیز این دلیلش رو پیدا کن که بجای اینکه به دنبال آشنا باشی همه رو با خودت آشنا می‌کنی
حضرت علی (ع)‌: دوست خود را به اندازه دوست دار که شاید روزی دشمن تو گردد و دشمن خود را به اندازه‌ای دوست بدار شاید روزی دوست تو گردد
ولی جالب بود

طبیعی یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:26 ب.ظ

با با اشناتیم

امیر یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:00 ب.ظ http://pws.blogsky.com

سلام.
چقدر زیبا به تصویر کشیدی. باورت میشه مو به تنم سیخ شد. منو یاد خواب خودم انداختی که ......
رنگ این دست نوشتت خیلی عجیبه. میدونی بدون اغراق بهت بگم با تمام وجودم لمسش کردم.نذر کردم که همیشه ..... ولی مدتی هست که اون نذر رو فراموش کردم !!!! (ای داد)
بعد از مدتها تکانم دادی.
و انا عبدک الضعیف.......
خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم. راستی من شما رو لینک دادم...
اگه آپدیت کردی خبرم کن... خوشحال میشوم.
یا حق...
موفق و پایدار باشی .....
::..:: خیلی التماس دعا ::..::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد