عمو جواد

یادداشت‌های پراکنده‌ی جواد رجبی

عمو جواد

یادداشت‌های پراکنده‌ی جواد رجبی

نوشتار

روی کاغذ که می‌نوشتم٬ سوار بر مطلبم بودم. زیر دستم بود. تحت اختیارم.

اما حالا پای این مونیتور. نوشته‌ام را هم سطح خود می‌بینم. گاهی هم بالاتر.

جوری که دلم می‌خواهد در نمی‌آید٬ سرکش است. 

ازش می‌ترسم

نظرات 8 + ارسال نظر
علی زعفرانلو شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام عزیزم

باز که دلمو ریش کردی....

به اندازه کافی باهاش در گیریم!!!

نازلی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:54 ق.ظ

قشنگ بود خیلی واقعا قشنگ حسش کردم

علا شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ب.ظ http://jadidtarinhayeman.blogfa.com/

هستیم ما. وب نوشتیم ما

لاله دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 ب.ظ

سرکش ها رو دوست دارم ...
هر کی و هر چی باشه و هرجا باشه ولی به شرطی که ضعیف نباشه ...
نوشته سرکش هم به من همیشه آرامش میده ... ؛)

علا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ب.ظ http://www.jadidtarinhayeman.blogfa.com/

سلام جو.
برای آخرین بار نوشته ام به مناسبت سال نو. خوش بگذره به شما هم. عجب آمدی برادر.

لاله پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام عمو جواد ...
عیدتون مبارک ...
اولین عید کاملا مشترکتون :)

امیر پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 ب.ظ http://havaye-tazeh.blogfa.com

سلام عمو جواد(عج تعالی فرجه الشریف)
خیلی خوشحال شدم از دیدنت.
جریمه روزهایی که ننوشتی یک مطلب توپ مهمونمون کن.
( لا مصب ۲۷ بهمن کجا الان کجا؟!)

raz یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ب.ظ

خیلی چیزهاست که شاید هیچ وقت از اعتراف کردن بهشون نترسی ولی .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد